Äntligen

Nej nu är det så där.............
Hela måndag förmiddag tillbringade jag i fåtöljen med datan i knät. På eftermiddagen åkte jag och Robin till stan. Jag släppte av honom vid körskolan och jag åkte vidare till Ikea. Vi behövde fylla på med några fler hyllor. På kvällen var dom också uppskruvade. Och hör och häpna, jag använde skruvmaskinen. Nu är nästan alla kläder på plats. För idag har jag fortsatt rensa och plocka in så nu är det bara handdukarna kvar. Sen börjar det STORA jobbet med att tömma rummet här nere på resten av prylarna innan Robin kan börja flytta ner sina saker.
På eftermiddagen var jag in till stan och träffade Jenny. Det var sååååå länge sen så det var så skoj. Jag fick också passa på att gratta henne till förlovningen. Lite längre fram ska vi planera in en fotografering.



         
Modell: Jenny
Fotograf: Jag

Min fina modell. Ser fram emot att vi får sällskap på nästa photoshoot.

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var jättekul att träffa dig! :) måste vi göra snart igen! Tack för gratulationen ännu en gång :)

2011-04-16 @ 17:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0