Föräldramatch

Söndag kväll och jag har inte skrivit ett ord på bloggen på hela helgen. Brukar försöka skriva ett ord eller två men ibland hinns det inte med.
Igår var det tid för den omtalade föräldramatchen. Jag hade min plats klar i sekretariatet och Patrik fick vara pressfotograf. För en gång skull, det är inte ofta jag släpper min kamera men igår hade jag inget val om vi skulle få ihop några bilder eller inte. Det var en strid in i sista sekund. Men det gick inte vägen för killarna utan det var gamlingarna som vann med ett ynka mål. Dom sista 9 sekunderna blev till nästan en minut (vi stoppade klockan) för att barnen skulle få in ett mål till men det gick inte. Men det var ju ett bra försök av oss i alla fall.

    

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0