Stressigt nu

Och så var det torsdag igen. Konstigt nog kommer den tillbaka med ca 6 dagars mellanrum.
Vi har fortfarande en sjuk son hemma men febern har lättat lite i alla fall. Han har mest legat och sovit hela dagen. Det var ju tur att han inte behövde mig så mycket eftersom jag var tvungen att åka till stan. Två presenter inhandlade och sen passade jag på att köpa hem lite till kylen också. På eftermiddagen började jag med att skruva ihop hyllorna till blivande garderoben. Jag kom på ganska snabbt att jag får inte ha för bråttom för då spricker hyllplanen. Så det gick lite svordommar kan jag bara tala om. Men nu har jag kommit i rätt fas med skruvarna. Men det är väldigt mycket kvar innan jag stolt kan säga att jag har en stor klädkammare. Vill egentligen inte tänka på det just nu utan det tar vi sen nån gång. Typ om några veckor eller så.
Kvällen då? Jo den spenderades inne i stan. Vi är mitt uppe i repetitionerna inför Cirkus. Man märker så väl att vår kära fröken Caroline är lite stressad. Men det är härligt stressad. Idag fyller hon dessutom år och ändå åker hon ända till Uppsala för att vara med sin kör. Det är lojalitet det. Jag kom på att vi måste ju sjunga för henne så jag spred nyheten till andra runt omkring mig och när hon klev upp på scenen så ställde sig alla upp och sjöng för full hals. Hon blev nog lite paff.
I morgon bitti när alla har åkt iväg åker jag till Storvreta och köper våra Malmö-biljetter. Sen hoppas jag att Sabina bjuder på en kopp te. Robin kommer väl att sova länge i morgon också så en liten stund kan jag vara borta.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Klart jag bjuder på te!!!! Ska försöka att vara hemma till kl 8 men lovar inget....

2011-04-07 @ 22:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0