Skruva, skruva

Jag är just nu väldigt less på allt vad skruvar heter.
Upp i morse och fort in i duschen. Sen i rallyfart över skogen och hämta upp Sabina. Sen vidare mot Storvreta för att köpa biljetterna till supportertåget som ska ta oss ner till Malmö och finalen i innebandy. Det ska bli riktigt spännande. När vi åkte hem igen var vi båda glada så vi firade med fika hemma hos Sabina.
Sen bar det av hem för att fortsätta skruva hyllor. Håller på att bli tokig för det är ju inte en skruv i varje hylla direkt. Det tar sån tid. Sen ska ju allt flyttas in dit också och jag hoppas att jag tänkt rätt så att allt får plats.
Idag är det ju fredag så det blev tacos till middag. Sen bar det av till Sabina med familj (igen) för sonen i huset fyller 13 år idag. Då blev det lite fika igen och tårta.
När vi sen kom hem var det skruva som gällde. Skruva och åter skruva. Snart men bara snart har jag gjort hälften av hyllorna.
I morgon är det lördag och inget planerat på morgonen. Det betyder att vi kan sova länge i morgon om det inte ringer någon och väcker oss förstås. Sen blir det en lugn förmiddag och en bit in på eftermiddagen sen bär det av till grottan för en föräldramatch. Men nu är det sängen som väntar så jag säger god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0