Sköna söndag

Vaknade idag utav att mormor ringde och väckte mig. Klockan var ju redan nio så varför inte??? Kanske ville jag sova lite till men det var bara att glömma att försöka somna om. Jag blev pigg på en gång så upp var ordet. In i duschen och fram med mysbyxorna.
Igår fick jag ett lite spel igen och började möblera om. Jag fattar inte hur det kan samlas så mycket saker i alla rum. Men har man sju rum och alla inte behövs så samlas det massa onödiga saker i stället. Nu är det vårt minsta rum som fungerat som gästrum som ska få sig en omflyttning. Planen är att göra en walk in closet i det. Kan ju bli lite lagom med ett rum på drygt 7 kvadrat att få in lite hyllor och göra en ordentlig garderob. Jag började i alla fall med att slänga ut madrassen på släpkärran och sen rensade jag rummet på massa gamla kläder och småskit som jag bara slängt in där för att bli av med det. Tumstocken har gått varm och jag har försökt komma på en vettig lösning. Och nu tror jag att jag är nära. Får se om jag kan lura i Patrik det oxå....... När det är gjort blir det ett besök på Ikea. Men det kommer att dröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0