Mitt i veckan

Dagen håller på att ta slut och det är två dagar kvar av den här veckan. Ja innan helgen alltså. Har haft en son hemma från skolan som vaknade med 39° feber i morse. Därför har det varit lugnt här hemma med lite tvätt (som vanligt) och fikafrämmande.
Idag blev det klart att det blir ett "rött" tåg som kommer att åka ner till Malmö med Storvreta supportrar. Naturligtvis kommer vi att åka med det. Det kan ju bli värsta upplevelsen som vi får vara med om. Det kommer att bli en lång lördag men vi får väl sova på söndagen. Kul ska det bli i alla fall.
Efter middagen åkte vi till Ikea och handlade hyllorna som ska vara i den blivande walk in closet. Jag kan inte fatta att jag skrivet det för det har varit en dröm att få till en riktig garderob ett tag nu. När vi byggde huset var det väldigt några garderober inplanerade och eftersom vi valde att göra övervåning så gick det bort en klädkammare där nu trappan går. Känns väldigt nice att det är på g. Nu är det mitt jobb att skruva hyllor och fylla dom med bland annat kläder. Och banne mig så måste det bli bra. Men det tvivlar jag inte på.
I morgon blir det ett nytt besök till stan. Så kan det bli om man inte tänker sig för. Vi har två födelsedagar efter varandra och så skulle vi köpa presenter idag när vi ändå var till stan men inte kom vi ihåg det heller. Så i morgon bli det nog Gränby som får sig ett besök. Sen får man inte glömma att det är torsdag i morgon och då är det kör igen.


Vår fina trappa som tagit klädkammarens plats.


Kommentarer
Postat av: Estera

Nice

2011-04-07 @ 20:43:01
URL: http://estera2011.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0