Huvudstaden

Kroppen har inte riktigt börjat vakna än efter lördagens äventyr. Det märks att man inte är en ungdom längre och inte tål man en frostnatt heller. Jag har i alla fall börjat gå igenom bilderna så smått men det kommer att ta tid. Jag slänger väl in en bild då och då för det är nog ganska många jag vill visa.
Idag var det planerat att åka till Stockholm för ett besök hos en 90-åring. Det var Karin som jag skrivit om tidigare. Jag hade gjort ett album av bilderna som jag tog när vi var där på kalas som nu var klart att levereras. Vi skulle komma dit lagom till lunchen som Annika skulle bjuda på. Hon hade gjort lax i ugnen och rostade rotfrukter som var jättesmaskigt.
Innan vi tog sikte på Gubbängen var vi till en båtaffär i Järfälla för att köpa en sak till båten (vet inte vad). Det vara jättefint där då butiken låg just vid vattnet. Jennifer tröttnade på att vara inne i butiken så vi gick ut till lekparken som låg alldeles intill. Det har ju varit så härligt väder både igår och idag. Hoppas att det håller i sig nu så man kan börja göra iordning på altanen och sitta där för eftermiddagskaffet.


Skepp ohoj!

    
Det ska va Buster, The Globe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0