Fredagsmys

Så var det fredag igen. Så skönt med en helg som vi inte har några planer alls. Vi kanske ska byta lite däck på bilarna. Det börjar väl bli dags nu. Men det är ingen idé att tvätta bilen än för det är blött på vägarna.
Igår var jag iväg och sjöng lite. Det var så kul. Nu börjar man märka av Carolines kamp för att få allt att klaffa inför konserten på Cirkus. Och så fick vi sjunga Martin´s låtar med hans röst som dom hade inspelad på ipoden. Det var som att han var i lokalen på riktigt fast man inte såg honom. Nice.....Extra kul var det för att jag inte var där förra gången då rösten inte var bra på mig.
Ikväll då...vad gäller. Jo, innebandy för hela slanten. På tv´n alltså. Det är dags för den andra semifinalen mellan Storvreta IBK mot Pixbo. Den första vann ju Storvreta så det var ett steg närmare Malmö och finalen men vi får väl se hur det går ikväll. Dom ska ju spela fem gånger mot varandra, bäst av fem kan man säga. Jag har i alla fall laddat upp med chips, dipp, godis och läsk och satt "Så ska det låta" på inspelning. Har man blivit tokig eller har man blivit tokig??? Nu kan jag förstå alla andra som bara pratar sport hela tiden. Fastnar man för något så vill man följa det oxå. Men jag stannar vid innebandy tror jag det är en lite lagom sport.


Kommentarer
Postat av: mamma

oj vilka snyggingar!

2011-04-01 @ 17:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0