Äntligen

Dagen började med sovmorgon vilket var väldigt skönt. Vaknade av att Patrik kom hem efter en timmes promenad. Men jag kan säga att jag sov skönt. Efter frukosten var det dags att åka till stan för att lämna in båten på service. Vi hade tid på torsdag men jag var inte så sugen på att köra båtkärra in till stan så det fick bli idag i stället. Sen till Ikea för att köpa mer lådor till klädkammaren och så vidare till Media Markt. Och där var den som jag ville ha sen ett tag. Det handlar om prioritering och det gäller att tänka klart. Jag skulle BARA TITTA på telefoner. Men det slutade med att jag kom hem med en iPhone 4 32GB. Lilla fina som nu är i min ägo. Nu behöver jag inte känna att jag är ensam på denna jord som inte har en ajfån. Jag har ju tjuvtränat lite på Patriks telefon så jag behövde inte bli arg det första jag blev över alla funktioner. Än så länge går det faktiskt riktigt bra.
Tänkte börja visa lite bilder från vår utflyktslördag och vi tar väl det i ordning så här kommer bilder från tåget.

Lilla egot sätter in en bild på sig själv först!!!

    

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0