Stugan

Jenkan och jag tröttnade på datorspelande grabbar och takbyggande pappa så vi åkte upp till stugan för att sova här i natt. Jag kommer inte ihåg när vi var här sist. Det har ju varit lite mycket nu flera helger på raken så det har bara varit Patrik som var upp en vardagkväll för att klippa gräset. När vi kom upp var det lite kyligt så vi fick börja med att sätta fart på värmefläkten och dra upp elementen lite. Nu har vi varit här några timmar så nu är det varmt och skönt. Lunchen är avklarad och det blev lasagne, till middag blir det kycklingfilé och klyftpotatis. Vi har varit på gåpromenad och cykeltur och kameran var med så klart.


Den här stora rackaren växte på gräsmattan. Hatten var lika stor som min handflata.
Sen var vi till ett grannhus längre bort och hittade nyponbuskar.

         


Jenkan och jag nere vid hamnen.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Som vanligt fina bilder. Jag har ju min självklara favorit i den svart/vita bilden..

2010-09-11 @ 19:19:17
Postat av: mamma

fina höstbilder med mys.

2010-09-11 @ 22:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0