Mitt i veckan

Igår var det standag med Sabina. Jag skulle titta efter byxor till Jenkan och så skulle det inte göra något om jag fick med mig i alla fall en tröja till mig också. Jag kom hem med kläder i alla former till dottern och jiipii så hittade jag EN tröja till mig också. Det var så länge sen jag var ner på stan stan och det var riktigt mysigt att bara knalla omkring några timmar med gott sällskap. Lunch intog vi på Subway och så fort jag ser den skylten så längtar jag till USA. En sväng förbi Uppsala färg blev det också och där blev det en liten påse.
Idag har jag varit och träffat Wilma hos hennes mormor. Hon börjar bli stor nu tjejen och snart är det dags för dop. Då är jag inbjuden som fotograf och det ska bli skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0