Hemma igen

Nu så sitter jag hemma i stora huset igen efter en natt i stugan vid havet. Det är egentligen ett under att jag över huvud taget åker upp till stugan själv. Jennifer var ju med men det hjälper inte mot stora monster. Jag är så mörkrädd och där uppe finns inte en gatlykta så långt ögat når så när mörkret kommer så är det svart vill jag lova. Det var en mysig dag med Jenkan och idag innan vi åkte hem var vi över till Emil och Ida och hälsade på en stund. Dom är så himla söta barnen för när jag kommer med kameran nu så springer dom inte längre som dom gjorde förut. När jag tagit ett kort på Ida säger hon -Få se! och då vill hon se på bilden i rutan.

         



         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0