Här sitter jag

Uttråkad är rätta ordet!
Här sitter jag och kommer inte särskilt långt. Jag tar mig ut till bilen men mycket mer är det inte.

ÄR DET INGEN SOM VILL KOMMA OCH GÖRA EN HALT TANT SÄLLSKAP!!!

Svullnaden vägrar ge med sig så jag får inte på mig några skor. Det enda som jag kan ha är Robin´s foppatoffla och det ser ju toksnyggt ut när jag har hans turkosa på en fot och min rosa på den andra. Tur att jag kan hålla mig innanför min dörr. Men i morgon blir det inte roligt, då börjar kören igen och den missar jag absout inte. Jag måste nog tänka ut något bra att ha på foten.


Den är lila och fin men lila är ju modernt nu så jag får vara glad för något.


Kommentarer
Postat av: mamma

en annan halt tant kommer och försöker roa dig en stund kram.

2010-09-29 @ 09:32:45
Postat av: ingrid kristina

ser för djävlig ut,du skulle fråga på 1177 om dom intetycker att du skall röntga om den nu när det antagligen är mindre svullet än när du var ny skadad. har du lika ont att stå på den nu måste du lyda svärmor. kram från oss på 208an

2010-09-29 @ 18:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0