Det går undan nu

Dagarna går så fort att jag inte hinner tänka. Jag hade hoppats att den här veckan skulle vara lugn men inte då. För att orka med har jag fått avboka flera saker. Och idag är det redan onsdag.
Dagen har jag tillbringat hemma hos mormor och mamma var också där. Jag hade lovat att hjälpa henne med gardinbyte i köket coh sovrummet. När jag ändå var där så bytte vi i vardagsrummet också. Till lunch fick vi stekgröt som påminner mig om Åmot och mormors syster som bodde där. Tyvärr finns hon inte längre och jag kan komma på mig själv att sakna henne väldigt mycket.
Läsningen tar också en del tid men jag skulle behöva lägga i en högre växel för att inte behöva stressa veckan innan jag ska tenta. Nu är två gjorda med VG och G i betyg och sen återstår två till. Största skräcken är att behöva göra om en skrivning så det ska vi hoppas att jag inte behöver göra. Det ska bli så skönt när utbildningen är över och jag kan andas ut.
Det bjuds inte på någon bild idag det får jag ta en annan gång=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0