Bröllop

Tänkte bjuda på några fler bilder från Fredrik och Emmas bröllop. Jag ville ju vänta till dom hade fått sin present innan jag la upp flera bilder. Nu är det så tokigt att dom har inte fått boken än men dom har fått se den i alla fall. Det var så här att när boken kom med posten så var det mina bilder i boken men på omslaget var det ett annat par. Så himla arg blev jag man vad hjälpte det. En ny bok är just nu på väg med posten och den första felaktiga som jag fick får vi behålla. Det är ju kul för mig som har tagit bilderna och då kan jag ha den som visningsbok.
Nå väl här kommer bilderna i alla fall så titta och njut.............











Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag har sagt det förut men säger det igen..vilka underbara bilder! Du e bara bäst!! Nästan så man ångrar att man redan är gift;-) tänk att ha så fina bilder att titta tillbaks på..

2010-09-09 @ 21:57:23
Postat av: Veronica

TACK Sabina!!! För dom snälla orden. Dom värmer verkligen. Gör att man vill fortsätta och fota ännu mera.

2010-09-10 @ 07:43:53
URL: http://veronicazander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0