Vinst igen

Innebandy idag igen. Den här lördagen skulle vi inte upp så tidigt i alla fall. Jag hade ställt klockan på halv tio sen skulle jag väcka Linus och en kompis till honom som sov över hos oss. Patrik, Robin och Jennifer var i stugan. Jag vaknade strax före klockan ringde av att en av grabbarna gick på toa. Det blev en lugn frukost med färska frallor och sen var det dags att åka. Vi samlades vid sporthallen och åkte iväg. Det var bortamatch. Två senaste matcherna blev det vinst mot detta lag men det betyder ingenting alls för det kan vända så fort. Det var en hård strid i början och med 15 sekunder kvar av första perioden satte Linus bollen i mål. Jaaaaaa. Igen var det Linus som fick in första målet. Herregud vad stolt jag är och igen blev Patrik 100 kronor fattigare. Säsongen har bara börjat (2:a matchen) och så beter sig grabben så här. Det kan sluta med en tjock plånka för Linus och en tunnare för Patrik. Men det är han värd.




Kommentarer
Postat av: mormor

duktigt linus pappa har nog råd.

2010-10-10 @ 07:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0