VG + VG + VG

Igår när jag kom till Stockholm var det första läraren sa att vi skulle ha två tentor av tre redan samma dag. Jag tror att det var fler än jag som ville smälla till karln. Vadå tenta på onsdag? Det brukar ju vara på torsdagen. Vi brukar ha genomgång hela onsdagen och torsdag förmiddag sen tenta på torsdag eftermiddag. Men men efter en timme plockade han fram första. Det var areamätning. Efter lunch var det den andra som var byggteknik. Han rättade den första redan igår och vi fick tillbaka den. Jag var ju ganska säker att jag var godkänd men inte att det gått så bra. Resultatet var full pott. Idag fick vi tillbaka byggtekniken och gissa vad FULL POTT. Men nu tänkte jag att turen var slut. Efter lunch var det dags för fastighetsvärdering. Jag visste att det inte var full pott när jag lämnade rummet och jag var osäker på resultatet. Jag hade ett par fel men klarade mig över VG strecket. Gissa om jag är lycklig. Nu har jag bara en del kvar och den ska introduceras i morgon.

Kommentarer
Postat av: mamma

jätteduktig

2010-10-08 @ 01:08:24
Postat av: Patrik

Du är bara bäst. Du är verkligen ett läshuvud.

2010-10-08 @ 11:32:01
URL: http://www.patrikzander.com
Postat av: ingrid kristina

Livet är fullt av överaskningar men det här är inte en överaskning för mig.

2010-10-08 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0