Vackra torsdag

Åter till vardagen och åter till allt.
Det är en riktig pers att ha proven i huvudet. I ca två veckor före så är jag inte kontaktbar känner jag. Har panik för att jag tycker jag läst för lite och har panik för att jag tycker att jag inte kan något. Nu har det visat sig att känslan varit fel men det är så lätt att falla in i samma möster om och om igen. Det tokiga är att efter varje prov när jag klarat mig så slappnar jag av mera. Livsfarligt!!! Jag tänker att jag hinner men det är ju inte säkert. Allt måste göras till 100% för att vara på den säkra sidan. Men jag blir lite lugnare över känslan att det snart är klart.
Dagens schema har varit att beställa fotoboken på Wilma´s dop och det är klart. Nu ska jag inta soffan med mina böcker och sätta igång med det sista avsnittet.
Vackert väder är det också så en promenad i skogen med kameran skulle vara skönt men det vågar man väl inte nu när älgjakten är i full gång. Jag kanske ska lugna mig några dagar när både jägare och älgar lugnat ner sig. Första veckan är det väl full rusch i skogen på galna män med gevär och älgar som springer för livet.
Älgarna demonstrerar, älgarna har fått nog, älgarna vill ha frihet, här i sin egen skog.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0