Trolltyg i Tomteskogen

Alla minns väl Trolltyg i Tomteskogen???
I alla fall dom som är födda ungefär samtidigt som jag alltså på tidiga 70-talet. Den var så himla fin med alla tomtar och dom elaka trollen. Nu är det så att den äntligen kommer att släppas på dvd....joho vad säger ni om det. En fundering är ju om man ska köpa den och hoppas att den är lika bra idag som den var för 20 år sedan. Ja, ni läste rätt det var exakt 20 år sedan den gick på tv. Jag kommer ihåg det elaka trollbarnet Fjant som alla letade efter -Var är Fjant? Här mamma! Så härligt. Den 1:a december är det releasedatum och jag kan ju tala om att jag redan bokat den på cdon.com. Gör det ni oxå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0