Måndag igen

Veckorna bara rusar fram. Känns som jag säger det i varje inlägg men det är ju sant ju. Igår blev det ett besök hos ortopeden igen. Nya röntgenbilder som inte visade något. Jag har ont och är så rädd att det ska bli mera trasigt än vad det är. Läkaren sa att trådarna (ligamenten) som håller ihop benet och foten har gått av. Det är inget man gör något åt utan dom hittar varandra själv. Men hur som helst är foten helt lila ännu värre nu än när jag tog bilden och så är den svullen fortfarande. Skor är bara att glömma jag går med mina innetofflor ute. Det börjar bli lite drygt att sitta hemma och inte kunna ta sig någonstans utan att det gör ont. Kameran och skogen väntar också men vad ska jag göra när jag inte kan röra mig som jag vill. Bjuder därför på en nygammal bild. Den är nytagen men med ett gammalt tänk och motiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0