Lilla häxan

Idag var det maskerad på skolan. Jennifer var lite osäker om hon skulle klä ut sig för nästan ingen tjej i klassen skulle göra det. Jag var i alla fall in till stan och köpte en svart finklänning och en häxhatt med spindelnät på. Klänningen var jättefin så den kommer hon att kunna ha när som helst. Jag tyckte det var lite onödigt att köpa en halloweenklänning då den inte hade varit lika användbar. När hon gick iväg i morse hade hon hatten i högsta hugg och ett husdjur i form av en spindel i väskan. Vi tog tillfället i akt och hade en liten fotostund nu på kvällen. Min data är inte på bästa humör så jag kan inte lägga in mer än en bild så det får bli så. Jag lägger in mer bilder innan helgen är slut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0