Jobba

Idag var det jobb i sporthallen som gällde. Vi skulle sitta i sekretariatet och sköta bland annat tidtagningen. Jag skulle hålla koll på klockan och en annan pappa skulle föra målprotokoll. Det var första gånden jag satt där så allt var nytt och nervöst. Tur att Patrik var med så vi kunde hålla koll tillsammans. Första matchen var det Linus som spelade. Första matchen för säsongen och första matchen på morgonen. Efter ca 2 minuter gjorde Linus mål och jag blev så till mig att jag började klappa händerna så jag glömde stoppa klockan. Som tur var hade den andra pappan suttit där förut så han sa till mig. Resterande fyra timmarna hade jag stenkoll på vad jag skulle göra. Det blev storvinst för killarna 13-2 om jag minns rätt. Stolt mamma och 100 kronor fattigare pappa.

Kommentarer
Postat av: Linus

mamma det blev 13-3

2010-10-03 @ 15:35:13
Postat av: Linus

mamma det blev 13-3

2010-10-03 @ 15:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0