Fryyyyseeeerrr

Iskallt idag. Termometern visade inte minusgrader i morse men i alla fall. Jag har gått omkring hela dagen och huttrat och nysit så det stod härliga till. Försökte värma mig med en kopp latte men det hjälpte inte. Jag skulle behöva några koppar till och ovanpå det tar vi några koppar hett te också. Jag sitter och tittar på bilder från Florida och det är inte så att jag längtar dit heller........nej då jag är inte bitter över att inte få vara där just nu i denna sekund. Jag gillar verkligen hösten men idag är den inte kul.
Idag skulle jag vilja vara en liten pärla och lägga mig i en mussla som sluter sig sakta omkring mig.


Bilden är tagen på Sea World i Orlando Florida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0