Birk

Oj oj här ligger man efter lite.
Igår var Jenkan ut på Myrn och red på en häst. Det var en snäll gammal liten ponny vid namn Birk. Han var så himla gullig och hur lugn som helst. Mamma var med och hon tyckte att jag också skulle kasta mig upp på en större häst. Men det gick inte så bra. Jag är livrädd för dom där stora djuren. Jag tyckte jag var duktig ändå som vågade stå inne i cirkeln där hon red. Mia som hon rider hos är så duktig och berättar för Jennifer hela tiden hur hon ska göra och vad allt heter. Efter ett tag fick vi sällskap i hagen bredvid av stora tjurar. Dom såg lite ilskna ut så en sån skulle inte jag vilja möta en mörk kväll. Inte en ljus heller för den delen.



    

 



         

Här kommer Nejlika galopperande mot mig.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Så duktig hon är...Tjuren va ju söt, dessutom så har han ju inga horn!!

2010-10-16 @ 21:20:22
Postat av: Sabina

Hon är ju jätte duktig...Tjuren ser väl bara söt ut, dessutom så har han ju inga horn. Då kan kan väl inte va så farlig?!

2010-10-16 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0