Äntligen fredag

En jobbig vecka är slut. Eller vardagarna i alla fall. Det märks så väl att jag har haft prov att tänka på. Stackars Jenkan sa i onsdags när jag kom hem trött och hungrig att hon hade haft skoljoggen på dagen. Ok nu var det så att det var inte någon matsäck som skulle göras så jag hade inget att tänka på men i alla fall. Känner också att jag inte haft någon koll på läxorna för barnen denna vecka. Men jag har ju inte kommit hem så sent. Jag har varit hemma senast kvart över fem dom här tre dagarna. Tänk att det är hur många familjer som helst som kommer hem stressade varje dag och lagar något snabbt ur frysen. Fy vilket liv, eller är det vi som är bortskämda.
Jaja inga fräcka kommentarer nu om att vi verkligen är BORTSKÄMDA. (Dom kommentarerna kommer att tas bort)
Nu väntar bara att se vem som åker ur Idol sen väntar sängen och i morgon ska jag sova till halv tio sen väntar en innebandymatch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0