Alma

Igår var jag i Vendels kyrka och fotade ett dop. Det var lilla söta Alma som skulle döpas. Det började ju jättebra på morgonen. Jag hade för mig att dopet var klockan 11 så jag var ute i god tid och var på plats redan strax efter tio. När klockan närmade sig elva så var jag tvungen att sms:a Sabina för att fråga var alla var. Då svarar hon att jag var nog lite tidig för det var klockan 13. Jaha så där ja då var det bara att ta bilen och åka hem ett par timmar. Jag var tillbaka på rätt tid och dopet gick jättebra. Alma var så söt i sin dopklänning. Och storebror Hugo var ett litet bustroll i kyrkan.
Jag har inte hunnit gå igenom alla bilder än men jag måste ju bjuda på en i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Hon är ju bara såå söt...och då är ju inte jag ett dugg partisk..Tror minsann hon brås på sin faster!!

2010-10-19 @ 05:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0