Lite vinterbilder

Igår var det riktigt kallt ute och då blir det så där vitt och fint på grenarna på alla träd. Jag tog the new one och gick ut på bildspaning. Jag fick ha vantarna på mig men det var kallt i alla fall. Som vanligt började jag på grön men sen provade jag mig fram och blev riktigt överraskad över resultatet.
Det verkade så lätt helt plötsligt eller är det så att den nya är såååå mycket bättre??? Jag får väl prova mig fram ett tag så får vi se vad jag kommer fram till. Önskar nu en modell eller flera som vill ställa upp på en photoshoot.

    








Blir så jä-la sur..... Det går inte att lägga bilderna bredvid varandra nu igen. Nu ser det ut som att inlägget är hur långt som helst i stället. Inte ser det snyggt ut heller!!!!!!

       


Kommentarer
Postat av: mamma

spelar ingen roll hur bilderna ligger, dom är jättefina.

2010-11-18 @ 21:44:23
Postat av: mamma

spelar ingen roll hur bilderna ligger, dom är jättefina.

2010-11-18 @ 21:45:05
Postat av: mamma

bilderna kan ligga hur dom vill, dom är jättefina i alla lägen.

2010-11-19 @ 07:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0