Kylan håller i sig

Just nu skulle jag vilja gömma mig under täcket och bara vara där fyra dagar. Sen kliver jag upp och är pigg som en mört igen.
Ute blåser det storm känns det som. Snön har inte kommit hit men blåsten är värre tycker jag. Det måste hålla sig med snön i minst fyra dagar till sen kan den komma. Ska på långstyrning i morgon så jag vill inte ha hit något oväder TACK!
Och vet ni vad??? På söndag är det första advent och jag har inte planerat någonting. Tänkte på det här om dagen men det stannade vid tanken. Jag måste ju plocka fram adventsljusstaken och alla stjärnor som ska sättas upp i fönstren. Gardiner brukar jag vänta med så det får bli så i år också. Men man vet aldrig dom kanske åker upp dom med. Om jag har lust vill säga.
Lägger in en bild som är från förra året den får duga så länge.




Kommentarer
Postat av: mamma

Den är jättefin duger bra.tänk om man kunde ta allt från förra¨året som var tråkigt, va bra det skulle vara.

2010-11-23 @ 16:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0