Kör för alla

Jag kom ju på att jag inte skrivit något om mitt äventyr i kören på länge. Igår var vi iväg och fick sjunga lite igen. Jag tycker att det är helt fantastiskt fortfarande. Det är så skönt att komma dit och få släppa loss alla hämningar för en stund. Det gick jättebra igår fast det var på högvarv vi sjöng. Nästa vecka kommer nämligen Kikki och sjunger med oss och då ska allt sitta perfekt. Innan vi börjar sjunga brukar Caroline gå igenom viktiga saker och igår blev vi överraskade. Det var nämligen en kille som hade kontaktat henne om att det skulle vara en körtävling på Gränby centrum. Allt var väl inte riktigt klart än men jag hoppas verkligen att vi får komma dit och sjunga. Det blir ju som en minikonsert och det kommer att bli skoj. Håll utkik här efter en fortsättning.

Sjung och var glad det gör gott för själen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0