Kikki Danielsson

Sitter i soffan efter en intressant kväll med kören. Idag var det dags för terminens artist att göra ett besök. Det var Kikki Danielsson som skulle sjunga med oss. Hon är inte en favorit men visst kan jag sjunga med i texten till Bra Vibrationer. Först hade vi 15 minuters uppsjungning (som alltid) sen 40 minuters träning på terminens sånger innan Kikki kom. Vi gjorde ett skitbra framträdande för henne allt satt som en smäck. När sen Kikki skulle sjunga var det mest kraxande jag hörde. Hon var väldigt sliten i rösten om det var en tillfällighet vet jag inte men jag blev inte imponerad. Meeeen det var lika kul som alltid att sjunga och sen är det alltid kul med besök i kören.
Nu är det nästa utmaning som gäller och det är körtävlingen på Gränby Centrum. Vi var den enda kören som fick välja dag och med en omröstning blev det den 12 december.



         

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0