Instängd

När Patrik hade åkt iväg med barnen så kom det en traktor dundrande på vägen. Då visste jag vad det var som gällde så det var bra att krypa ner i sängen igen. Det är elverket som gräver och ska lägga nya elledningar för det börjar bli för många hus här så strömmen räcker inte till. Dom sa i tisdags att dom var tvungna att gräva upp längs med vägen över hela vår infart så jag skulle inte komma ut på en timme eller två. Det var en himla tur att jag var ut och frågade för annars skulle dom inte sagt något. Nu var det så att dom kom inte på onsdagen som det var sagt utan dom kom idag i stället. Tur att jag inte hade något planerat och behövde åka iväg. Därav kröp jag ner i sängen igen och vaknade inte förrän mamma ringde och väckte mig klockan halv tio. Såååååå skönt det var att sova. Nu sitter jag nyduschad och har just avslutat en lång frukost.

 


Var tvungen att ta en bild genom fönstret så dom inte skulle tro att jag var helt kokkobäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0