Fram och tillbaka

Vaknade idag och hade inget speciellt planerat. Jag ville åka till Media Markt och köpa ett minneskort till nya kameran. Fick ta det gamla för att prova igår. Patrik och Jenkan skulle åka till stugan och Linus skulle sova hos en kompis. Till slut fick jag med mig Robin så jag slapp åka själv. När vi var klara så åkte vi förbi mamma och pappa för en snabbfika. På väg dit ringde Lasse coh bjöd på mat. Jag var tvungen att ringa och fråga Patrik för dom hade planerat att sova en natt i stugan. Jennifer fick bestämma så dom kom hem. Vi åkte iväg och blev bjudna på en tacobuffé. Jättesmaskigt var det. Alla tre barnen hos dom nästan slogs om Jennifers uppmärksamhet. Hon var en jättestolt tjej som stod i centrum.

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0