Påskliljor

Dagens promenad blev av inne i stan. Jag tog bussen in och vandrade till Upplands Motor för att hämta Volvon som jag lämnade in igår. Spolarburken var trasig så det behövde åtgärdas. Det blev först lite vandring inne i affärerna tillsammans med Sabina. Ett oplanerat möte men det var trevligt ändå. Efter en timma styrde jag kosan i rask takt mot mitt mål. Bilen var färdig när jag kom så det var bara att köra iväg. Nu ska äntligen allt vara klart sen krocken och det känns skönt. I morgon ska den lämnas in för service sen är den klar när svärmor kommer hem. På min väg mot mitt mål vandrade jag jäms med rader av påskliljor. Det var så fint. Kameran var med så det blev ett kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0