Näst sista gången

Den här veckan var torsdagens kördag en onsdag. Det var min tur att köra så jag hämtade upp Lisa sen bar det av in till stan. Igår var det näst sista gången på kören förutom Berwaldhallen som är nästa söndag. Vi sjöng alla låtarna i ordning som vi ska ha på konserten. Det var bara en gång Caroline stoppade oss för att vi sjöng lite för sakta. Det kommer att bli mycket bättre i Stockholm för då kommer det vara trummor så vi hör takten lättare i stället för bara gitarr. Efter kören hade Caroline uppträdande på Katalin så hon var lite stressad när klockan började närma sig åtta. Emma hade bokat biljetter till Katalin så hon var inte med på kören igår. Dom skulle hinna äta före konserten och så hade hon inte tänkt på att det var en onsdag vi skulle sjunga på dennna veckan. Jag bad därför Caroline hälsa till Emma från scenen vilket hon också gjorde. Dom blev nog lite chockade Emma och Fredrik innan dom fattade att det var jag som låg bakom hälsningen.
Lurig syster..........hihi.

Kommentarer
Postat av: Emma

Väldigt förvånade blev vi.. Jag fick en hälsning och Fredrik en kram så vi var nöjda med kvällen båda två!!

2010-05-13 @ 20:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0