Måndagkväll (natt)

Kort dag i skolan för barnen innebär att jag inte kan göra för stora utsvävningar på dagen. Jag körde in Dodgen till stan i morse för att koda nycklarna som vi beställt hem. Det går inte att låsa bilen med fjärrkontrollen så det skulle fixas. Sen ska det fyllas på med freon (heter det så) så vi får ac i bilen till sommaren. En kvick promenad i regnet ner till bussen sen hem till värmen. Det har varit förskräckligt kallt idag och till råga på allt så glömde jag vantarna hemma när jag åkte till stan så jag höll på att förfrysa fingrarna. Efter en snabb handling på affären här hemma åkte jag ner till Patrik för att göra honom sällskap. Så mycket sällskap vet jag inte om jag var för jag satt och läste hela tiden. Kallt var det där också och inte hjälpte det att jag hade köpt sallad till lunch. Burrrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0