Cinderella

Nu sitter jag hemma i soffan igen efter ett dygn ute och guppandes på Ålands hav. Resan var bokad sen länge och nu var det då dags för att bege sig mot Stockholm och Cinderella. Vi började i á la carten och intog en mycket god tre rätters middag. Efter middagen var vi ut på däck och beundrade en alldeles knallröd solnedång. Då var jag glad att jag hade packat kameran. Sen var det tid för lite karaoke. Hade lite för lite innanför västen för att våga sjunga så jag stod på sidan om hela tiden och lyssnade på dom andra som sjöng. Det var några som var riktigt duktiga. Bland annat en kille som skulle sjunga Nordman och när han började var det som att det VAR Nordman som stod och sjöng på discot. Efter det var det dags att inta bästa plats vid scenen i väntan på den stora stjärnan, Magnus Carlsson. Han var lite sen i starten så istället för 45 minuters spelning så blev det bara 30 minuter......grymt (inte bra grymt utan dåligt grymt). Det var i alla fall jättebra. Vi fick höra allt från Elvis till hans egna Live Forever och Kom Hem. Natten fortsatte sen på dansgolvet.
Idag stod klockan på nio och när den ringde hade jag kunnat döda för att få sova liiiiiite till. In i duschen och sen var vi på fötter igen. Det började i taxfreen för inhandling av godis till barnen. På eftermiddagen var vi och åt buffé. Jag måste säga att buffén är bättre på Silja Galaxy för där finns det mer att välja på men vi blev mätta och det är huvudsaken.
Nu ska jag tillbringa kvällen i soffan och försöka vila igen lite tid som jag missat. Patrik och barnen är i stugan så jag har både soffan och tv-dosan för mig själv.
Lite bilder har jag så klart att visa så här kommer dom......














Kommentarer
Postat av: Sabina

Vilken resa vi hade. Så kul...vilka fina bilder. Du är en sjuhellsikes fotograf, kanske man kan få kopior som minne av vår super härliga resa!!

2010-05-30 @ 21:10:10
Postat av: Magnus

Det var en hård helg.

2010-05-31 @ 16:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0