Berwaldhallen

Ja vad säger man......uppe i varv......helt förälskad.
En toppen dag har just passerat. Det började med en tågresa tillsammans med körkompisar till Stockholm. Kön till Pressbyrån ringlade lång när alla från Uppsala skulle köpa biljetter till bussen som skulle ta oss vidare till Berwaldhallen. Jag var ordentligt nervös men förväntansfull. Ett äventyr jag inte kunde styra själv, det var bara att hänga med. Som jag längtat efter denna dag och så tog den slut alldeles för fort. På scenen hade jag och Emma stöd av varandra och i publiken satt Patrik, barnen och mamma. 


    
Emma, Jag, Mainy och Lisa på tåget mot Stockholm.



Här sjunger vi upp.



Ser ni mig och Emma mitt i havet?


Caroline hade på sig halsbandet som hon fått av mig. =)




Uno Svenningsson var gästartist.


Caroline sjunger Snälla Snälla.

Carolines kännetecken som jag tror att ingen missat.




Heinz, som är kung på gitarr.


Nöjda, glada, trötta, törstiga.


Kommentarer
Postat av: mamma

tack snälla att jag fick åka med på en jättetrevlig konsert

2010-05-24 @ 06:18:55
Postat av: Lisa i Uppsala

Härliga bilder! Visst var det kul!

2010-05-24 @ 11:13:57
URL: http://veronicazander.se
Postat av: Marica

Hej! Jag är också med i Uppsalakören och såg i Körförallas gästbok att du lagt ut några filmer från Berwaldhallen (vilken fantastiskt dag!!). Jag kan tyvärr inte hitta filmerna på din hemsida. Hjälp!

2010-05-25 @ 11:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0