Uno Svenningsson

Ohh vad härligt att komma iväg och sjunga. Igår var det dags efter sportlovet. Hade haft huvudvärk igen hela dagen och funderade på att ställa in. Men jag mådde inte dåligt så det vara bara att ta sig i kragen och en tablett och åka in till stan. Lisa kom och hämtade mig så jag slapp köra i alla fall. Brukar se dåligt när jag får sån där kraftig huvudvärk. Jag antar att det är nacken och ryggen som spökar för jag har väldigt ont nu. Jag märker så väl när jag slarvar med övningarna jag fått på sjukgymnastiken.
Vi fick reda på att artisten vi ska sjunga med är Uno Svenningsson. Enligt Caroline mannen med Sveriges finaste röst. Vet inte om jag kan hålla med om det men det ska bli roligt att sjunga med någon som jag aldrig hade önskat eller tippat själv. Jag kom inte ens på vilka låtar som han sjungit...skäms på mig. Jag fick you-tube:a honom när jag kom hem. "Under Ytan" är en och "I En Annan Del Av Världen" är en till. Vi ska plocka ut tre låtar till Berwaldhallen. Två ska vi sjunga tillsammans med honom och en ska han sjunga själv. Det kommer att bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0