Snö, snö, snö

Nej vet ni vad??? Jag tror jag ska sluta säga att jag inte vill ha snö. Då kanske man äntligen får vad man vill. Eller vad tror ni???  Skämt och sido........det här är det största skämtet som jag har varit med om. När jag skulle hämta Jenkan från skolan hade dom inte hunnit med att ploga så det var bara att ta sats och försöka komma någon vart i den här förbaskade röran. För nu tycker jag att det börjar bli VÄLDIGT jobbigt. Spårigt och uppförsbacke och en bil som bara slirar och sladdar i modden det är inte kul.
Nu till det positiva för dagen. Jiipii jag slipper laga mat idag. Vi ska till svärmor och äta. Skönt. Undrar vad som står på menyn??? Ja just det, jag måste ju ta mig dit också. Men hem blir det Patrik som får köra.

Kommentarer
Postat av: ingrid kristina

Det som Patrik önska kött sås och potatis

2010-03-03 @ 09:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0