Plusgrader

Gud vad skönt det är ute just nu. Vi har haft plusgrader flera dagar på raken nu. Det är nästan man tror att man drömmer. Jag ger mig sjutton på att det var min förtjänst för jag inte önskade fint väder förra veckan. Men dom sa på radion idag att det ska snöa på fredag. Men det behöver vi inte lyssna på nu. Idag har Robin haft friidrottsdag och då var det fritt val för eleverna. Lite dumt kan jag tycka för då är ju barnen hemma i stället för att det ska vara något påtvingat. Jag tvingade i alla fall ut honom på långpromenad. Vi tog bilen och åkte till mamma och sen gick vi iväg. Jag har nu gått runt i min uppväxt-by och spanat. Det blev drygt en timme. När vi sen hade fått ner lite lunch i magen åkte Robin och jag till stan. Det hade lossnat en brackets från tandställningen som han måste få dit igen. Det gick fort så vi tog en sväng in på Stadium innan vi åkte hem för att hämta dom andra barnen. Middagen bestod av kycklinggryta och ris. Inte en favoriträtt för övriga familjen men ibland måste man äta sånt som inte är toppen. I morgon väntar ett besök hos frisören för mig. Det ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0