Motion

Så var det avklarat.....ca 40 minuters språngmarsch (stavas det så???) genom byn. Tog beslut idag innan jag klev upp att jag inte skulle gå för jag har så ont i nacken och ryggen. Vet inte om det kanske är träningsvärk eftersom jag går med stavar eller om det är för att jag slarvar med övningarna jag fick av sjukgymnasten. Ont gör det i alla fall så in i norden. Men det är bara att kämpa på. Det konstiga är att jag har börjat komma in i det fast det bara har gått tre veckor då jag har promenerat. Skulle inte gå idag men gick i alla fall. Inte likt mig. Det bästa är ju att jag mår så bra när jag kommer hem och känner mig så stolt över mig själv och sen att få komma hem och ställa sig i en kokhet dusch efteråt. Och ta en långfrukost...mums. Ne nu har jag inte tid med det här längre kvantum väntar.
See you

Kommentarer
Postat av: ingrid kristina

Jag är stolt över dig. Vet hur hopplöst svårt det är att komma igång.

2010-03-18 @ 10:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0