Möblera om

I fredags hade jag tråkigt så jag började möblera om i vardagsrummet. Det går inte att ha tv´n på så många ställen men nu hittade jag ett nytt ställe som jag inte provat tidigare. Jag är lite galen i att möblera om. Får jag för mig något som tex att möblera om så gör jag det utan att vare sig tänka eller fråga någon vad dom tycker. Nu hade jag ett sådant infall så jag satte igång. Först fram med tumstock så jag vet att mina möbler får plats på dom uttänkta ställena. Sen var det bara att sätta igång. Svårast och jobbigast var att flytta terrariet för det är så tungt. Bara tomma glasburen utan sand eller djur väger ca 45 kilo. Det blev superbra. Det enda som inte fick en bra plats är stereon så den fick ställas i vårat sovrum. Det går ju att spela hög musik därifrån också. Nu väntar jag bara på att nya gardinerna ska komma hem från Jotex. Jag har beställt till vardagsrum, kök och till vardagsrummet i stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0