Lördag 27 mars

I lördags när alla hade kommit hem och när Sabina hade hämtat Selma tog vi bilen och åkte upp till stugan. Middagen åt vi hemma vilket bestod av pizza så sen var det bara att åka iväg. Hade lite beslutsångets om vi skulle åka då på lördagkvällen eller tidigt på söndagmorgon. Det är ganska skönt att vara uppe på morgonen och då kan man sova längre så vi åkte på kvällen. Det enda vi packade med oss var en vattendunk. Och kameran förstås. När vi kom upp tände jag brasan som ganska snart sprakade så mysigt.


När sen klockan blev åtta tittade vi på Körslaget. Jag missar aldrig ett musikprogram men jag var väldigt trött så jag kommer ihåg att jag såg fram till lottodragningen. Sen kommer jag inte ihåg vem som åkte ut. Det var ett väldigt hallaballo om det har jag läst. Jag tycker det i alla fall att det var rätt kör som åkte ut. Tyckte inte Team Gyllenhammar var så bra. Eller skulle Strömstedt åkt. Jag vaknade till när programmet var slut och då gick jag och la mig i sängen i stället. Sen sov vi gott till klockan halv tio vintertid, alltså var klockan halv elva. Det var ju dags att ställa om klockan natten till söndag. Vaknade i alla fall pigg och utvilad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0