Guuud vad jag är duktig

.......mot bikini-sommaren 2010. Eller not. Jag som inte ens tycker om att bada. Så bikinin får nog ligga kvar i lådan den här sommaren också. En timmes stavgång. Det var jätteskönt. Har suttit med huvudvärk av den elaka sorten hela förmiddagen och efter lunch. Inga tabletter har hjälpt. När jag sen hade hämtat Jenkan så åkte vi hem och hämtade hennes skidor. Jag var fast besluten om att vi skulle gå och möta Robin när han kom från skolan. Det blev en timmes stavgång i frisk luft. Men tro nu inte att jag kommer att tala om varje gång jag är ute och går. Då märker ju ni hur ofta eller sällan jag kommer iväg. Det ska ni inte få roa er med hehe.

Kommentarer
Postat av: Nina

Det gick jättebra på UL idag! Är fortfarande helt uppspelt över att ha fått se det lilla livet. Lade upp ett par bilder på bloggen nu precis =) Jag kunde hålla mig! Jag har ingen aning om vad det blir.. Kram

2010-03-02 @ 17:19:55
URL: http://haekkinen.blogg.se/
Postat av: mamma

oj va duktig du är, jag får väl komma och göra dig sällskap nån dag

2010-03-02 @ 18:31:44
Postat av: ingrid kristina

Du kommer väl inte att gå mer än mig....Du vet väl att man kan halka

2010-03-03 @ 09:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0