Fredagsmys

Igår fick vi besök av Rasmus. Det är grannen ute vid stugan som bor i storstan så dom har sportlov nu. Han och Robin har kul tillsammans så det fungerar jättebra att han kommer hit och sover några nätter. Men idag när Robin skulle gå till skolan ville Rasmus inte följa med så han stannade hemma med mig. Jag var väl inte så rolig för jag hade en halsbands-beställning och hänge-beställning att göra. Tur att Robin har data i sitt rum som lockade. När jag hämtade Linus och Jennifer skjutsade jag grabbarna till Patrik och vi tjejer åkte vidare till mamma. Hon hade besök av Emil och Ida som ville leka med Jenkan. Ida hade varit jätteledsen när Emma skulle lämna på dagis så dom fick vara hos farmor i stället. Jennifer och Emil hade kusinkul i backen då dom åkte pulka.
Middagen bestod av tacos som det brukar göra på fredagar. Allas favvomat. Nu på kvällen i väntan på Let´s Dance har Linus bakat en kladdkaka som vi ska smaska på. Ingen bantning idag inte. Det hinner vi med någon annan dag.





 



Ida hade hittat ett par hängslen som var roliga



Kommentarer
Postat av: mamma

det finns fortfarande lite glädje med snön, för dom små i alla fall

tänk att hängslen kan vara bra till så mycket.

2010-03-06 @ 09:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0