Wilma

Idag har jag varit och fotat söta Wilma. Jag tog hjälpredan Jennifer med mig. Vi åkte på förmiddagen in till stan innan vi tog sikte mot Ärentuna. Vi kom lagom till lunchen och fick i oss världens godaste köttfärssås med spagetti till. Sen var det dags att börja. Naturligtvis glömde jag en sak till bakgrunden men det gjorde inget då Wilma bara låg på fällen. Efter ett tag var det dags för en sovtur och lite mat sen var vi på gång igen. Det är ju jobbigt att vara fotomodell när man bara är två månader.
Det var länge sen jag hade ett "fotojobb" men det var riktigt kul och jag har verkligen saknat det. Jag tycker det är lite svårt fortfarande men alltid lär man sig något. Ljuset är svårast att få till när man inte har ordentliga lampor men det blev några bra bilder i alla fall. Önskar jag hade ett rum fullt med utrustning så jag får leka av mig och testa nya saker.
Av ca 270 bilder har jag plockat fram några av dom jag tycker blev bäst.














Det var inte bara jag som var framme med kameran.



Tack Pernilla för en kul dag med dig och din dotter.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Toppen fina kort, tänk att de är min dotter på bilderna ;) Jag bara älskar bilderna. Tack för en trevligt dag. kram kram

2010-06-29 @ 21:48:00
Postat av: Anneli

Vilka underbara bilder!!

2010-06-30 @ 18:11:19
Postat av: maj-inger

oj vilken söt liten flicka,

hon var bra lika morbror, och mamma förstås

Jättegullig.

2010-07-01 @ 07:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0