Som om himlen öppnade sig

Jenkan och jag sov till halv tio idag. Det var så skönt att sova. Jag har vaknat några gånger i natt när hon har buffat omkring i sängen och då har jag fått puffa tillbaka för att få plats på min sida. Det såg ut att bli fint idag men alldeles nyss så vräkte det ner. Jag undrar när sommaren ska komma??? Ska vi få gå med långbyxor och strumpor länge till eller???
Det börjar bli så fint i stugan. Jag hade köpt blommor som fick sin plats i vardagsrummets två fönster. Jag är HELT emot plastblommor men det fick bli sådana. Det är svårt att ha riktiga blommor i en sommarstuga när man inte vet hur mycket man kommer att vara där. Nu är jag ganska säker på att vi kommer att åka hit ofta, ofta. Men allt kan ju hända. Det är skönt att vara hemma och verkligen få längta hit oxå.
Det största bekymret som finns på min himmel just nu är vad vi ska äta till lunch.......inte mycket att vara orolig för alltså. Det får väl bli en tripp till affären för att se vad jag är sugen på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0