Sista juni

Jag trodde det skulle bli varmare idag än det var igår men så blev det inte. Jag tog bilen till mamma för att göra henne lite sällskap och då sa hon att det skulle bli regn. Aj då, läser väl inte nyheterna så bra. Idag är det sista dagen i juni. Sen är det juli och då står det inte på förrän skolan börjar och hösten är här. Ingen idé att komma på en tanke att säga det till barnen för då är väl resten av sommarlovet förstört. Det går så fort så man hinner inte med.
Fick just ett trevligt samtal av ingifta faster. Dom tänker ställa till med knytkalas i augusti. Eftersom släkten ökar hela tiden så är det inte så lätt att träffas allihopa som vi alltid gjorde förr i tiden. Ser fram emot träffen och hoppas att vi kan komma, väntar med spänning på ett datum som jag kan skriva i kalendern. Om jag har räknat rätt så är vi 36 st. (Om jag inte missat någon pojkvän eller flickvän som finns som inte jag vet om) Från farmor som snart är 85 år sen barn, barnbarn, barnbarnsbarn. Den minsta är drygt ett år.



Lägger in en bild på Wilmas fötter som jag lekt med idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0