Prinsessan och grodan

Och så fick dom varandra till slut.....prinsessan fick sin prins.

Jag var ju lite irriterad på all programtid som började ta mig över huvudet men igår satt jag i stort sett hela dagen framför tv´n. Jag missade dom första timmarna men från ca klockan ett satt jag som klistrad i fåtöljen och tittade på ettan. Hade små uppehåll för att gå på dass eller när jag satte igång ugnen inför middagen. Hela vigseln tittade jag på och Victoria var så fantastiskt vacker i sin klänning. Hon var så lika sin mamma i det där diademet och slöjan. Och man ska inte tala om det där fantastiska släpet. Vid ringbytet och löftena var det inte bara Daniel som fällde en tår. Sen kunde jag inte slita mig från tv´n många sekunder. Kortegen och båtturen var så fin och dom hade sån tur med vädret. Det var som om vädergudarna visste om att det var en speciell dag. Nu så här i efterhand önskade jag av hela mitt hjärta att jag var på plats i vår huvudstad för att ta del av detta ögonblick. Programtiden blev hela tiden förskjuten men det gjorde ingenting för jag satt och nöjt av alla vackra klänningar. Man fick inte se när dom intog maten men när tårtan serverades var det ett filmteam som följde det hela. Sen kom dansen som jag tyckte var magisk. Dom svävade fram över golvet.
Det näst bästa på hela kvällen var pappa Olles tal till sin son och svärdotter. Kärleken har inga gränser och i familjen Westling är kronprinsessan som vilken som helst och där duar man varandra.


Love is in the air.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0