Pionen

Jag utlovade bilder på min pion som jag har vid stugan så här kommer dom. Jag har två stycken som är riktigt stora och så himla fina när dom är i full blom.







Snart kommer det jordgubbar.


Dagen som gått har jag tillbringat inne i stan. Först var jag till Ica Maxi för att fylla på kylskåpet sen var jag över till Media Markt för att köpa damsugare till stugan. Just den modellen som jag ville ha var så klart slut men jag betalade och sen skulle dom ringa mig när den kom hem. Jag planerar att åka till stugan i morgon och till dess hinner den nog inte komma hem. Alltså får jag stå ut med den gamla rackaren en helg till. Jag ger mig sjutton på att den spottar ut mer damm än den suger upp så den har gjort sitt kan man säga.


Kommentarer
Postat av: mamma

fina bilder.

Angående dammsugaren, då tycker jag att du skall strunta i att använda den!!

2010-06-17 @ 06:24:01
Postat av: Ingela

Jättefin blomma, men det är ingen pion, det är min favoritblomma: rhododendron (eller hur det nu stavas...) Det blir som en klase små blommor, pioner får en lika stor "klase", men det är bara en blomma per klase. Men du är jättebra på att fota!!!

Kram!

2010-06-29 @ 20:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0